quote uit "Keizer aller ziektes";

Ziekte is de duistere kant van het leven, een beklemmender soort burgerschap. Iedereen die geboren wordt krijgt twee paspoorten mee, een voor het koninkrijk der gezonden en een voor het koninkrijk der zieken. En al gebruiken we allemaal het liefst alleen het goede paspoort, toch moet vroeg of laat iedereen, in geval een tijdlang, zich identificeren als burger van dat andere rijk. Bron; Keizer aller ziektes

maandag 25 maart 2013

stoppen met tamoxifen

Ik overweeg om deze kl@te pillen twee jaar te slikken. In twee jaar heb ik al een flinke klap uitgedeeld. En daaarna te stoppen met deze rotpillen.

Lees hier; stoppen met tamoxifen niet dom!!!

3 opmerkingen:

  1. Kan je niet adviseren. Slik zelf al 8 jaar Arimidex en leef tegen alle verwachtingen in nog.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sorry (mag hier wel ;)) ik heb ineens allemaal vragen...
    Hoe lang ben je al bezig, Jeanette?
    En hoe hormoongevoelig was je tumor?
    Heb je een pauze overwogen?
    Wil je wel overstappen naar een aromataseremmer, of wil je helemaal stoppen?

    Mijn oncoloog vond het prima als ik een jaar eerder van Tamoxifen overstapte naar Arimidex (later Aromasin), maar hij vond het voor mij heel belangrijk om zo lang mogelijk door te gaan omdat mijn tumor zo hormoongevoelig was...
    Dikke kus!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Na 2 jaar tamoxifen slikt mn moeder nu bijna 5 jaar arimidex en leeft tegen verwachtingen in nogsteeds zonder nieuwe tumoren...

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.