quote uit "Keizer aller ziektes";

Ziekte is de duistere kant van het leven, een beklemmender soort burgerschap. Iedereen die geboren wordt krijgt twee paspoorten mee, een voor het koninkrijk der gezonden en een voor het koninkrijk der zieken. En al gebruiken we allemaal het liefst alleen het goede paspoort, toch moet vroeg of laat iedereen, in geval een tijdlang, zich identificeren als burger van dat andere rijk. Bron; Keizer aller ziektes

zaterdag 21 mei 2011

bandage wikkeling

Afgelopen vrijdag fysio gehad. Er zit erg veel vocht rondom mijn geamputeerde borst. Dus is besloten om me in te zwachtelen. In de hoop dat het vocht dan opgenomen gaat worden door mijn lichaam. Het zit behoorlijk strak dus slapen wil niet echt. En helaas mag ik ook niet douchen. Morgen maar even niet sporten dus. Lijkt me niet zo fris. Nou ja, sporten is toch een noodzakelijk kwaad voor mij. ha, ha. Het gekke is alleen dat als het niet mag dan wil je in ene wel.....

Ik heb ook nog verhoging niet veel, maar net genoeg om je slap te voelen.

Gisteren wel heerlijk naar Amsterdam geweest; nieuwe brillen gekocht. Zonnebril en gewone bril. Super gave!!! Moest wel lachen want Candy kon nu niet zeggen dat hij mooi stond bij mijn haar. hi hi, dat haar heb ik nog 2 maanden. Na 15 dagen chemo is dat er namelijk af. Vandaar dat ik een hele kleurrijke bril wilde. Is gelukt!!!!! Maar ik ga dan ook naar de beste bril adviseur van nederland!! Bedankt Candy. Op de terugweg zijn we gestopt bij strand horst, in de haven een carpaccio gegeten met een lekker glas witte wijn (of twee) Moeten we vaker doen.....

Morgen de uitslag van de biopsie en de echo. Maar ik denk dat daar niks bijzonders mee is. Ik ben nerveuzer voor woensdag. Volgens mij is de wondroos nog niet voldoende genezen. Maar dat bepaalt de radiotherapeut. Afwachten dus maar weer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.