quote uit "Keizer aller ziektes";

Ziekte is de duistere kant van het leven, een beklemmender soort burgerschap. Iedereen die geboren wordt krijgt twee paspoorten mee, een voor het koninkrijk der gezonden en een voor het koninkrijk der zieken. En al gebruiken we allemaal het liefst alleen het goede paspoort, toch moet vroeg of laat iedereen, in geval een tijdlang, zich identificeren als burger van dat andere rijk. Bron; Keizer aller ziektes

zaterdag 14 mei 2011

bestraling gaat van start

Gisteren werd ik gebeld door het ziekenhuis met de vraag of de strepen er nog op zaten? "Hûh???" Nee dus!!! Da's niet zo mooi, zei de mevrouw, ik zei, nee, dat dacht ik ook maar ik heb gebeld en toen zeiden ze dat ik toch in de sim moest dus dat het géén probleem was. Nou.... dat was het wel...

Ik in tranen naar Herman. Herman werd zo boos op het ziekenhuis dat hij de telefoon pakte en naar de mevrouw vroeg. Na een hoop heen en weer gepraat (Herman heeft 2x gebeld) zei de mevrouw dat ik er niet mee moest zitten. Dat dit vaker gebeurt. Maar dat het voor mij lastig is omdat ik nu wéér in de sim moet. Geen uur dit keer... pffft gelukkig, maar een half uurtje werk is het wel. Nou ja, ik vind het best. Als ze maar niet op me gaan mopperen. Ik heb daar zo'n last van. Krijg dat niet uit mijn systeem! Ik hoor van mijn lotgenoten dat het hebben van borstkanker héél erg goed is voor je incasseringsvermogen en dat je er haar van op je tanden krijgt!! Nou hopen dat, dat haar snel groeit...... Ik plak gewoon het haar wat van mijn hoofd afgaat straks op mijn tanden. ha, ha.

Maar goed; dinsdag gaat de radioparty dus op volle toeren starten......

Dinsdag gaat Herman natuurlijk mee, de rest van de dagen wil ik echt zelf gaan rijden. Alhoewel ik van iedereen hoor dat dit haast niet te doen is..... vanwege vermoeidheid. Nou.... ik zie wel. Het is natuurlijk wel 55 minuten heen en 55 minuten terug. Ach, het scheelt dat ik een lekkere auto heb. Moet lukken!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.