quote uit "Keizer aller ziektes";

Ziekte is de duistere kant van het leven, een beklemmender soort burgerschap. Iedereen die geboren wordt krijgt twee paspoorten mee, een voor het koninkrijk der gezonden en een voor het koninkrijk der zieken. En al gebruiken we allemaal het liefst alleen het goede paspoort, toch moet vroeg of laat iedereen, in geval een tijdlang, zich identificeren als burger van dat andere rijk. Bron; Keizer aller ziektes

zaterdag 14 mei 2011

wondroos

Getverderrie, slik al 4 dagen ibuprofen maar de koorts hield maar aan en ging zelfs omhoog.De huid boven het litteken is rood en erg opgezet. Het litteken staat zooo vreselijk strak. Erg pijnlijk. De niettiet heeft weer een respectabele omvang. Nou ja, da's dan mooi meegenomen ha, ha

Ben toch maar even langs de huisartspost gegaan.....: Heb ik waarschijnlijk wondroos. Dit is te hopen want het kan ook een bacterie in de wond zijn en dan moet ik opnieuw geopereerd volgens deze dokter. Hij twijfelde ook of het bestralen nu wel doorgaat. Heb namelijk wéér voor 10 dagen antibiotica.....

Nou, maandag maar even naar de chirurg bellen...

2 opmerkingen:

  1. Potver das balen!!!
    Vindt het super dit blog kan ik alles goed in de gate houden ;-))
    Maar hoop dat ook eens iets mee zit !!
    Ben benieuwd wat ze morgen zeggen ik duim voor je.
    Liefs mij xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Volgens mij gaat het beter..... ik dacht dat het minder rood is... fingers crossed!!!

    Het zal voorlopig wel niet beter gaan. Ik bereid me voor op een periode waarin je achteruit gaat om uiteindelijk vooruit te gaan.

    Er zit trouwens best veel mee hoor!! ha ha je had die dokter moeten zien die gisteren had. Om door hem behandelt te mogen worden, breek je vrijwillig je been!!! ha ha

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.