quote uit "Keizer aller ziektes";

Ziekte is de duistere kant van het leven, een beklemmender soort burgerschap. Iedereen die geboren wordt krijgt twee paspoorten mee, een voor het koninkrijk der gezonden en een voor het koninkrijk der zieken. En al gebruiken we allemaal het liefst alleen het goede paspoort, toch moet vroeg of laat iedereen, in geval een tijdlang, zich identificeren als burger van dat andere rijk. Bron; Keizer aller ziektes

zaterdag 28 mei 2011

het bestralen

Zo... 3x geweest naar mijn 'vriend' de terminator. Ik weet niet of de klachten die ik nu heb iets te maken hebben met het bestralen... ga het maandag maar even aan de radiotherapeut vragen. Maar ik ben enorm duizelig en heb slecht geslapen van een brandend gevoel in mijn lijf. (slokdarm??) En ben misselijk, heb ook weer verhoging niet veel....37.8, maar denk ik toch genoeg om je zo slap te voelen. Ik heb dit eens even gegoogeld maar kan er niks over vinden. De klachten die ik nu heb kunnen alleen ontstaan bij bestralen van de maag.... Da's lekker dan. Ik heb deze klachten toch echt en ik vind het een eng gevoel!!!

Mijn schouder (die wordt ook bestraald) begint nu al stijf te worden..... dat kan toch haast niet zo snel???? Dus doe ik de hele tijd oefeningen met mijn rechterarm/schouder. En ademhalingsoefeningen 5x per dag 5x flink in en uitademen naar je maagstreek. Dit zou het oedeem verminderen..... Nou, daar geloof ik geen bal van, maar schaden doet het ook niet, dus ik doe braaf wat de fysio me opdraagt. Ik heb beloofd dat ik dit gevecht aan zal gaan. En er ALLES aan zal doen om te winnen, dus ook maar de stomme oefeningen.

Mijn hele borst zit weer onder de inkt; het vlekt alle kanten op.... en dan het eczeem pfft, tel daar een enorme dikke streng van een litteken bij op..... ja, ja, ik voel me op en top vrouw op het ogenblik. (maar niet heus)

sorry dat jullie dit gezeur en geklaag ook moeten lezen.... zal ik sterretjes bij de titel zetten als het een klaag hoofdstuk is? Dan kan je hem makkelijker overslaan ha, ha

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.