quote uit "Keizer aller ziektes";

Ziekte is de duistere kant van het leven, een beklemmender soort burgerschap. Iedereen die geboren wordt krijgt twee paspoorten mee, een voor het koninkrijk der gezonden en een voor het koninkrijk der zieken. En al gebruiken we allemaal het liefst alleen het goede paspoort, toch moet vroeg of laat iedereen, in geval een tijdlang, zich identificeren als burger van dat andere rijk. Bron; Keizer aller ziektes

dinsdag 10 mei 2011

multivitamines voedingssupplementen / kanker

vandaag bij de vitamine store in het dorp langs geweest met de vraag of ze nog iets hadden om mijn lichaam aan te sterken vóór de chemo's......

Antwoord; mevrouw bij kanker vinden wij altijd dat het goed is om het lichaam het ZELF op te laten lossen.

whoehaha...... als je geen kanker hebt kom je deze winkel niet zonder 120 euro uit te geven aan supplementen.....

Sorry hoor maar krijg nu toch even een enorme aanval van cynisme.

Als ze zooo vertrouwen in wat ze verkopen; dan zouden ze me nu toch koffie hebben moeten aanbieden(of cappucino mjammie) en mij een hele zak met goodies mee moeten geven? Ik had 300 euri in mijn knip. Nee geintje hoor, maar ze verkopen toch spullen die je lichaam aansterken? Nou.... mijn lichaam heeft dienst geweigerd en heeft een zetje nodig.... toch?????????????

2 opmerkingen:

  1. Hey sjaan,

    nou ik ben weer op de hoogte hoor, getver wat je allemaal moet doorstaan is ECHT niet leuk. Hier heb je totaal geen idee van hoor daarom is het eens goed dat je het opschrijft, zo zien wij ook eens wat je meemaakt als patient.
    Het is nu aftellen he voordat de bestraling begint, en hoe lang duurt die...? Soms is het maar een minuut per dag.. En soms wel van drie kwartier... weet je dat al?
    Ik blijf je blogje lezen hoor.. vind ik geweldig.!!!
    nou lief.. dikke knuf van mij XXXXX

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Moki!!!! Dat blog is echt mijn redding ha, ha. Kan ik lekker van me af kletsen en niemand die me in de rede valt ha, ha. Want ja; Herman is OOK zoooo'n kletskous daar kom je bijna niet tussen. ha, ha.

    Ik alleen ff leren emoticons te plaatsen......

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.