quote uit "Keizer aller ziektes";

Ziekte is de duistere kant van het leven, een beklemmender soort burgerschap. Iedereen die geboren wordt krijgt twee paspoorten mee, een voor het koninkrijk der gezonden en een voor het koninkrijk der zieken. En al gebruiken we allemaal het liefst alleen het goede paspoort, toch moet vroeg of laat iedereen, in geval een tijdlang, zich identificeren als burger van dat andere rijk. Bron; Keizer aller ziektes

zaterdag 4 juni 2011

visite

Hoe ga ik dit nou weer op papier vastleggen? Heb er slecht van geslapen!

Vandaag zouden er vrienden langskomen bij ons. Herman heeft dit gisteren afgebeld na een (telefonische) huilbui van mij........

Hoe kwam dit nou..??

Het is mijn eigen schuld; ik vind het super leuk om vrienden te ontvangen!! En zéker de vrienden die vandaag hadden willen komen; C is een garantie voor kramp op je kaken! Ik kan zooo vreselijk lachen om hem. Heerlijk!!!! M is simpelweg een schat en meestal degene die het voorzetje geeft voor de humor. C kopt ze er dan in. Heerlijk!!!

Maar dan de uitvoering; ik moest gisteren weer naar Arnhem. Direct daarna de boodschappen voor de visite gehaald; want als je bij Sjaan op visite komt is er natuurlijk volop eten en drank. (hoeft van jullie niet! ik weet het, maar ik vind het zo leuk om lekker uit te pakken)

Kom thuis met mijn zware boodschappen tassen...... troep in huis!!!! Een zoon die lamlendig op de bank hangt, hond die nog uit moet, schone was die op mijn slaapkamer schreeuwt om opgevouwen te worden, zoon die terugkomt van motorcross (dát geeft me toch een troep!!!) motor wordt in de tuin afgespoten, alle vuile motorkleding wordt uitgestort in de woonkamer etc. etc.

Herman was vrijdag samen met 2 vrienden naar Status Quo vertrokken, kwam zaterdagochtend weer thuis. Ik was toen al naar Arnhem dus had nog niet de gelegenheid gehad om hem te spreken. Toen ik terugkwam uit Arnhem was hij al weer aan het werk. (uiteindelijk heeft hij gewerkt tot 20.30)
Hij werkt 6 dagen in de week van 's morgen 7.45 tot laat in de avond. We spreken elkaar dus amper. Hier hebben we zelf voor gekozen! Ik sta hier ook achter, het is alleen wél héél erg zwaar momenteel.

De vermoeidheid van het bestralen begint me parten te spelen. Verder heb ik nog steeds last van een kapotte thermostaat; zodra ik teveel doe slaat de verwarming aan bij mij, ik krijg dan hele slappe knieën en mijn armen voelen aan als lood.

Kortom; mijn geest wil heel graag gezelligheid en lekker gezellig mensen ontvangen, maar mijn lichaam weigert momenteel dienst en dát slaat dan weer over op mijn geest en dan komen de tranen......

sorry sorry sorry hopelijk hebben jullie een beetje begrip hiervoor en haakt er niemand van onze vriendenkring af!!!!

1 opmerking:

  1. Ik maakte me al zorgen eigenlijk, onbewust...
    Maar die dingen, dat het je naar je keel vliegt enzo, is heel normaal, ook heel naar, maar goed te begrijpen. Dingen plannen is nu ook heel lastig...

    Hoop dat je weer een beetje bent bijgekomen...
    En ja, wat kunnen "mannen" een zooi maken zonder het zelf te zien he ;)

    knuf,
    kaatje

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.