quote uit "Keizer aller ziektes";

Ziekte is de duistere kant van het leven, een beklemmender soort burgerschap. Iedereen die geboren wordt krijgt twee paspoorten mee, een voor het koninkrijk der gezonden en een voor het koninkrijk der zieken. En al gebruiken we allemaal het liefst alleen het goede paspoort, toch moet vroeg of laat iedereen, in geval een tijdlang, zich identificeren als burger van dat andere rijk. Bron; Keizer aller ziektes

zondag 14 augustus 2011

het gaat.....???

Even niet geschreven..... het gaat ook niet super. Ik heb vreselijk last van een tintelende linker arm. Echt niet normaal. Op het moment dat ik iets wil gaan pakken tintelt hij vreselijk. Rechts tintelt ook maar veel minder. Rechts vooral het telefoonbotje wat de hele tijd voelt alsof je die gestoten hebt. Ook mijn linker scheenbeen tintelt. Dus ik slaap met de benen omhoog. Helpt helaas niet echt. Verder heb ik vreselijke pijn in mijn nek wat weer zorgt voor een migraine achtige hoofdpijn. En nog steeds misselijk. Bah bah bah.........

Verhoging is helaas ook nog niet naar beneden.

Het positieve is dat ik nog steeds mezelf ben; ha ha initimie weten wat voor een grote slaapkop ik mijn hele leven al ben. Gelukkig dat kan ik nog steeds!!!!! Moet alleen de buurman niet 's avonds om 20.30 gaan drilboren!!!! Maar wij zijn wel de laatste die dáár over mogen klagen. pffft wat hebben wij zelf niet voor een overlast gezorgd met al dat verbouwen van ons....

1 opmerking:

  1. He gatverdamme zeg! Zou dat de neulasta doen? Ff checken zsm bij de verpleging...

    hoop dat snel de misselijkheid is verdwenen, want dat zou ik het ergste vinden! Maar het liefst natuurlijk alles weg!

    hier is ook vanalles nog bezig, maarja, afwachten is het grote woord, beetje jammer!

    knuffeltje!
    kaatje

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.