quote uit "Keizer aller ziektes";

Ziekte is de duistere kant van het leven, een beklemmender soort burgerschap. Iedereen die geboren wordt krijgt twee paspoorten mee, een voor het koninkrijk der gezonden en een voor het koninkrijk der zieken. En al gebruiken we allemaal het liefst alleen het goede paspoort, toch moet vroeg of laat iedereen, in geval een tijdlang, zich identificeren als burger van dat andere rijk. Bron; Keizer aller ziektes

woensdag 10 augustus 2011

Neulasta + chemo dag 2

Zo, de neulasta prik is gezet. Daar voelde ik niks van gelukkig!!! Nu maar afwachten of ik last krijg van bijwerkingen. Maar bovenal; dat hij zijn werk gaat doen!!!! Beenmerg aan het werk zetten om witte bloedlichaampjes aan te maken.

Chemo ben ik dit keer echt dubbel over; ik ben meer op de wereld. Maar vind die wisselwerking tussen de emend/dexa/metaclopramide niet prettig. Van de één word je slaperig van de ander hyper... dus ik kan mijn ogen letterlijk niet openhouden, maar slapen lukt ook niet.... Verder ben ik wattig en wissel ik van geen zin in eten, naar tot vreetbuien. Afschuwelijk!!!! Wat een gekkenhuis!!!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.