quote uit "Keizer aller ziektes";

Ziekte is de duistere kant van het leven, een beklemmender soort burgerschap. Iedereen die geboren wordt krijgt twee paspoorten mee, een voor het koninkrijk der gezonden en een voor het koninkrijk der zieken. En al gebruiken we allemaal het liefst alleen het goede paspoort, toch moet vroeg of laat iedereen, in geval een tijdlang, zich identificeren als burger van dat andere rijk. Bron; Keizer aller ziektes

woensdag 7 september 2011

borstenmemory t.b.v. pink ribbon

Hè hè moeders is weer uit de poel gewaad. Oh zeg als de rook écht om je hoofd is verdwenen realiseer ik me pas hoe dik de rook was. Heerlijk om weer (ok bijna...) klachten vrij te zijn. Ik verheug me erop dat ik straks weer boodschappen kan gaan doen!!!!

Nu even wat anders.



Deze link verwijst naar een aktie die momenteel gehouden wordt voor pink ribbon. Ja ja ik ken 1 volger die dit spel wel leuk zal vinden.... maar ik hoop toch écht serieus dat ook hij snapt hoe idioot dit idee is. Als ze dit spel hadden gemaakt voor een ander goed doel had ik er geen enkele moeite mee gehad. Maar voor pink ribbon????? Waar zit je verstand. Ben benieuwd wat jullie ervan vinden......???

Ze hopen 10.000 euro op te halen. Dat zou natuurlijk hartstikke mooi zijn, maar dat moet je nog maar afwachten. Er moet eerst flink geïnvesteerd worden om de spelletjes te produceren. Ik hoop toch echt niet dat deze spelletjes een hit gaan worden........ terwijl ik er heus de humor wel van inzie. Maar nogmaals NIET voor pink ribbon!!!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.