quote uit "Keizer aller ziektes";

Ziekte is de duistere kant van het leven, een beklemmender soort burgerschap. Iedereen die geboren wordt krijgt twee paspoorten mee, een voor het koninkrijk der gezonden en een voor het koninkrijk der zieken. En al gebruiken we allemaal het liefst alleen het goede paspoort, toch moet vroeg of laat iedereen, in geval een tijdlang, zich identificeren als burger van dat andere rijk. Bron; Keizer aller ziektes

maandag 19 september 2011

foto van mij en Aukje van Ginneken

 
Posted by Picasa

Bewijs dat het echt waar is. Ik heb gesproken met de cast van Ontboezemingen. Vooral met Aukje. Zij was een hele spontane vrouw. Flapt heel spontaan van alles eruit. (waar kwam toch die klik vandaan???) Tjonge jonge wat sta ik er weer ontspannen op, sprak zij cynisch vol zelfspot.
Trouwens wél heel grappig dat ik nu met 'charlie' uit gtst op de foto sta bedenk ik me opeens. Mijn blognaam komt notabene van goede tijden slechte tijden. Ook toevallig....

Hier nog een foto van alle actrices
 
Posted by Picasa

4 opmerkingen:

  1. Je staat er mooi op goeie belichting juiste make up.

    gr Gerda Breman

    BeantwoordenVerwijderen
  2. He meid, zo maak je nog eens wat mee he?! Leuk hoor.
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey schatje perfect :)
    Volgens mij kunnen ze jou ook vragen om mee te spelen.....
    Leuke foto en ja lekker dubbel van de naam van je blog
    liefs Gon xx

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.