quote uit "Keizer aller ziektes";

Ziekte is de duistere kant van het leven, een beklemmender soort burgerschap. Iedereen die geboren wordt krijgt twee paspoorten mee, een voor het koninkrijk der gezonden en een voor het koninkrijk der zieken. En al gebruiken we allemaal het liefst alleen het goede paspoort, toch moet vroeg of laat iedereen, in geval een tijdlang, zich identificeren als burger van dat andere rijk. Bron; Keizer aller ziektes

zaterdag 17 september 2011

Excuus!!!!

Ik wil iedereen die zoveel aan mij denkt en manieren zit te verzinnen om mij te helpen mijn oprechte excuses aanbieden!!!! Het moet voor jullie ook niet makkelijk zijn dat ik er voor kies om deze berg alleen te beklimmen. Maar ik kan niet anders. Ik wil met mijn vrienden lachen en gezelligheid. Ik begrijp dat jullie er óók willen zijn in slechte tijden. Echt dát begrijp ik en het voelt ook heeeeel erg goed. Het lukt me alleen niet. Ja hier in dit blog deel ik alles met jullie. Maar 1 op 1, lukt het me niet en zuigt het me helemaal leeg. Ik wil babbelen en kletsen en dat lukt me nu niet!! 1000x sorry. Dank jullie wel voor jullie geduld en begrip.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.