quote uit "Keizer aller ziektes";

Ziekte is de duistere kant van het leven, een beklemmender soort burgerschap. Iedereen die geboren wordt krijgt twee paspoorten mee, een voor het koninkrijk der gezonden en een voor het koninkrijk der zieken. En al gebruiken we allemaal het liefst alleen het goede paspoort, toch moet vroeg of laat iedereen, in geval een tijdlang, zich identificeren als burger van dat andere rijk. Bron; Keizer aller ziektes

maandag 31 december 2012

ontstoken oksel

Getsie, iedereen lekker aan het oliebollen bakken vandaag (31-12-2012)..... zit ik een dagje in het ziekenhuis voor een ontstoken oksel. Eerst naar de huisarts ik had namelijk een grote pijnlijke rode plek onder mijn oksel, de huisarts stuurde me direct door naar het ziekenhuis.... Zo leuk... (not) echo gekregen plus een biopt genomen. Vanmiddag wordt het weggesneden, aangezien het ontstoken is aan de kant waar alle lymfenklieren zijn weggehaald betekend dit geen goed nieuws voor mij. De ontsteking genereert vocht en dat vocht wordt heeeeel moeizaam afgevoerd (eigenlijk bijna niet) dat verklaart dus de pijn in mijn borst, nek en arm; dat is oedeem wat zich ophoopt en de boel verdrukt. Werk aan de winkel voor fysiotherapeut. 

Goed dit streep ik dus nog op de valreep af onder 2012. Het is in ieder geval dit jaar, de laatste keer dat er in me gesneden wordt....... Happy new year!!  

2 opmerkingen:

  1. Das knap rot, joh! hopelijk voer je de rotzooi van afgelopen jaar af, om schoon naar 2013 te ku8nnen gaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jesses wat een pech! Konden ze de ontsteking goed wegsnijden? En zit je nu aan de AB?
    2013 zonder snijden, ok?
    Kus!

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.