quote uit "Keizer aller ziektes";

Ziekte is de duistere kant van het leven, een beklemmender soort burgerschap. Iedereen die geboren wordt krijgt twee paspoorten mee, een voor het koninkrijk der gezonden en een voor het koninkrijk der zieken. En al gebruiken we allemaal het liefst alleen het goede paspoort, toch moet vroeg of laat iedereen, in geval een tijdlang, zich identificeren als burger van dat andere rijk. Bron; Keizer aller ziektes

donderdag 23 juni 2016

Afvallen met tamoxifen deel 2

10 mei drastisch het roer omgegooid, die kilo's moesten eraf. Nu ben ik 7 maanden verder en 29 kilo lichter. Ik volg het dieet van Yvonne Lemmers; Grip op koolhydraten.

Het bevalt me super goed. En durf dan ook te zeggen dat ik doorga tot ik een gezond bmi heb. Ik had nooit gedacht dat dit binnen mijn bereik zou komen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.