quote uit "Keizer aller ziektes";

Ziekte is de duistere kant van het leven, een beklemmender soort burgerschap. Iedereen die geboren wordt krijgt twee paspoorten mee, een voor het koninkrijk der gezonden en een voor het koninkrijk der zieken. En al gebruiken we allemaal het liefst alleen het goede paspoort, toch moet vroeg of laat iedereen, in geval een tijdlang, zich identificeren als burger van dat andere rijk. Bron; Keizer aller ziektes

vrijdag 22 april 2011

ontsteking

18 april 2011
Ik ben nog steeds grieperig en heb steeds rond de 38.0 verhoging dan weer wat lager, dan weer wat hoger....

dus maar weer de mammapoli gebeld. Mag vanmiddag langskomen.

Prikken... niks. Ik verbaasd, want het doet zeer en is dik. Dus de chirurg erbij gehaald.. hij vermoed een ontsteking dus antibiothica. Een heftige want hij wil dat ik snel opknap om aan de chemo te beginnen. Als ik maagklachten krijg moet ik maar wat pro-biotica nemen van de AH.

Ik reageer al na 2 uur op de antibiothica. De venijnige pijn is weg! pffft. gelukkig.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.