quote uit "Keizer aller ziektes";

Ziekte is de duistere kant van het leven, een beklemmender soort burgerschap. Iedereen die geboren wordt krijgt twee paspoorten mee, een voor het koninkrijk der gezonden en een voor het koninkrijk der zieken. En al gebruiken we allemaal het liefst alleen het goede paspoort, toch moet vroeg of laat iedereen, in geval een tijdlang, zich identificeren als burger van dat andere rijk. Bron; Keizer aller ziektes

vrijdag 22 april 2011

Seroom

24 maart 2011
Voel me grieperig en heb 38.2. Dus mammapoli gebeld. Zij hadden dit al wel verwacht; ik heb hoogstwaarschijnlijk last van seroom. Dat geeft dit soort klachten. Of ik om 13.15 langs wil komen dan halen ze het via een pucntie weg!!!!

brrrrr. dat klinkt eng....

Nou, dat viel dus 100% mee. Je voelt er echt niks van! Er werd 320 cc afgezogen. En als het terugkomt moet ik gewoon weer bellen...

Na afloop voelde ik me heerlijk.

Helaas na anderhalve dag voelde ik het klotsen alweer. Echt een naar gevoel. En je hoort ook echt klotsen..

dus maandag weer gebeld.
Weer 280 cc.

donderdag weer

tot nu toe 6x teruggeweest en steeds rond de 300 cc. Maar dus ook steeds grieperig en koortsig.....

18 april
pffft. mijn borst steekt en is rood. straks maar even naar het ziekenhuis hopelijk helpt het afzuigen.

Nou mooi niet.... er kwam noppes uit. Chirurg erbij; onstoken! Dus antibiothica. 4x daags 500 mg. Flucloxacilline.

19 april
Antibiothica slaat aan. Ik voel me sterk en kan de wereld aan.

21 april
uitslag lymfe; zie hoofdstuk topklier besmet
Deze uitslag was zo verpletterend voor me dat ik niet meer langs de mammapoli wilde om vocht weg te laten halen. Chirurg snapte dat en dacht dat ik het wel zou redden. Anders mocht ik langs de EHBO gaan met de pasen. Ze hebben dit liever niet omdat ze op de EHBO niet zo bekend zijn hiermee. Maar in dit geval vond hij het best.

24 april
bruch in Nunspeet. Super gezellig!!!! Maar zo'n pijn in mijn oksel!!!!! Heb het gevoel dat er een tennisbal onder mijn oksel zit. PIJNLIJK...
's avonds om 19.00 de afzondering van mijn slaapkamer opgezocht. Ik wil niet de hele tijd zo ziek en zeurderig beneden zijn. Dit drukt zo'n stempel. Ik vind het zelf óók lekker hoor. Mijn slaapkamer is zo mooi geworden. Dus ik lig daar echt te genieten. Vooral het feit dat Herman dit gedaan heeft voor mij. Voelt als een echt gemeend troetel cadeau.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.