quote uit "Keizer aller ziektes";

Ziekte is de duistere kant van het leven, een beklemmender soort burgerschap. Iedereen die geboren wordt krijgt twee paspoorten mee, een voor het koninkrijk der gezonden en een voor het koninkrijk der zieken. En al gebruiken we allemaal het liefst alleen het goede paspoort, toch moet vroeg of laat iedereen, in geval een tijdlang, zich identificeren als burger van dat andere rijk. Bron; Keizer aller ziektes

donderdag 28 april 2011

twijfels over dit blog.....

Ik zit nu toch te twijfelen over dit blog....

Cynisch en vol zelfspot denk ik nu; Jeetje jeetje wat neem ik mezelf in ene serieus!!! poeh poeh je hebt kanker. Zooo zielig.... Daar moet ik een blog over schrijven.

En iedereen zegt de verkeerde dingen tegen je! Daarvan denk ik nu; .... och och ja ja, wat heb jij het moeilijk Sjaan. Iedereen heeft het makkelijk maar jij hebt kanker dat is pas erg....

Nou jullie lezen het al. Ik wil ermee kappen al die aandacht aan mijn persoontje doordat ik alleen maar kanker heb.

Zoals ik er nu over denk; Ok het is even op je kiezen bijten. Maar je gaat gewoon genezen!!!! Dus hou op met zeuren.

Mensen hou het aub nog even vol met deze egoïstische taart!!!

Maar misschien is dáárom juist dit blog wel handig. Nu kan iedereen die wil weten in welke fase van de behandeling ik zit dit lezen op dit blog. En daardoor hoef ik het niet steeds te vertellen. Want door er keer op keer over te vertellen krijgt het zo'n lading. Ik ga er sterallures van krijgen. ha, ha.

Dus kletsen over ditjes en datjes gewoon gezellig via de mail en/of telefoon. En bijgepraat worden over dit griepje kan via deze blog. OK?

Ik noem het ook geen kanker meer; maar mijn griepje. ha, ha.

2 opmerkingen:

  1. hou je taai, kleine druif!!!!
    Kanker, griepje of kleine verkoudheid.....
    JUST BEAT IT!!!!!
    Ik hou van je, zelfs hier in France.
    Kusje van je zusje,
    XMX

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou dame jij gaat gewoon lekker door met dit blogje hoor.. want dat is hartstikke goed en zo kan ik, want ik zit nl aan de andere kant van de wereld haha, gezellig bijkletsen.. elke dag!!
    Dus.. niet twijfelen want dan krijg je spijt en iedereen die het belachelijk zou vinden, nou die leest het lekker niet!
    dikke knuf van Moi

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.