quote uit "Keizer aller ziektes";

Ziekte is de duistere kant van het leven, een beklemmender soort burgerschap. Iedereen die geboren wordt krijgt twee paspoorten mee, een voor het koninkrijk der gezonden en een voor het koninkrijk der zieken. En al gebruiken we allemaal het liefst alleen het goede paspoort, toch moet vroeg of laat iedereen, in geval een tijdlang, zich identificeren als burger van dat andere rijk. Bron; Keizer aller ziektes

dinsdag 10 mei 2011

nog niet ingepland voor het bestralen

Heb gisteren gebeld naar het bestralingscentrum; De lijnen voor het bestralen waren het weekend namelijk al helemaal vervaagd. Dus heeft Herman ze bijgetekend met een stift. Dit was me verboden, maar ja wat moest ik dan? Het was kiezen tussen twee kwaden; of lijnen weg, of toch maar zelf bijtekenen.
Dus dit maar even opgebiecht bij het ziekenhuis;
De mevrouw die ik sprak zou het even overleggen of ik mocht bijtekenen als dit niet mocht zou ze terugbellen..... onduidelijk hoor.
Wel heeft ze me ingepland om vóór het bestralen nog een keer in de simulator te gaan, zodat ze de lijnen opnieuw kunnen zetten...... pffft.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.