quote uit "Keizer aller ziektes";

Ziekte is de duistere kant van het leven, een beklemmender soort burgerschap. Iedereen die geboren wordt krijgt twee paspoorten mee, een voor het koninkrijk der gezonden en een voor het koninkrijk der zieken. En al gebruiken we allemaal het liefst alleen het goede paspoort, toch moet vroeg of laat iedereen, in geval een tijdlang, zich identificeren als burger van dat andere rijk. Bron; Keizer aller ziektes

donderdag 21 juli 2011

chemo dag 4 ONTBOEZEMingen

Ik geloof dat ik weer een béétje mens wordt.... heb net ontbeten met 2 crackers met smeerkaas. Jammie die met die koksmuts tube... en 2 glazen cola!! Idioot hè? Maar ik krijg nu geen water meer weg??? Fleur zei ooit een keer tegen me dat ze geen water lustte. Ik zei dat zoiets niet bestond!!! Hoe kan je nou water niet wegkrijgen??? Maar ik heb dat nu dus ook. ha, ha. Heb alleen trek in dingen met een sterke smaak. Dus die smeerkaas met kruiden. Crackers met zonnepitten.

Nou, zometeen maar eens gaan douchen en hopelijk kan ik dan vandaag even met Herman naar het tuincentrum! Gezellig wat planten voor de tuin halen. Was ik gisteren al van plan, maar nadat ik helemaal bekaf was van een rondje met de hond, heb ik daar maar vanaf gezien.

Lieve schatten; jullie moesten eens weten hoe heerlijk het is dat jullie meelezen!!!! Gek hè? Maar dát sleept met er echt doorheen. Ik vertel jullie hier misschien wel veel te veel!!! Dat zou je in het eggie nooit allemaal vertellen.... al die ontboezemingen... ha, ha ont-boezem-(ingen) leuke woordspeling!!

Dank je wel voor het lezen van deze ellelange ellende!!!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.