quote uit "Keizer aller ziektes";

Ziekte is de duistere kant van het leven, een beklemmender soort burgerschap. Iedereen die geboren wordt krijgt twee paspoorten mee, een voor het koninkrijk der gezonden en een voor het koninkrijk der zieken. En al gebruiken we allemaal het liefst alleen het goede paspoort, toch moet vroeg of laat iedereen, in geval een tijdlang, zich identificeren als burger van dat andere rijk. Bron; Keizer aller ziektes

zaterdag 23 juli 2011

chemo dag 5

Het is vreemd.... ik weet gewoon niet goed hoe ik me voel?! Hoofdpijn, tintenlende vingers en lippen, mijn middenrif brand en zit dicht, vaag misselijk, last van mijn darmen en moe!!! Als ik de trap op loop heb ik hartkloppingen en ben letterlijk buiten adem als ik boven ben...

Dit is vreemd volgens mij, want als ik op het forum rondlees hebben de meeste de klachten pas na meerdere kuren (geloof ik) Wat ook gek is, is dat ik gelijk op dag 1 de heftigste dag had.... natuurlijk vind ik dat weer lastig om mee om te gaan. Zeurpiet die ik ben

Van de pac heb ik ook nog best wel last; ik vind hem stinken!!!! Maar ik word sowieso helemáál gek van luchtjes!!!! Vreselijk; ALLES ruik ik.

4 opmerkingen:

  1. Liefie, haal je woord verificatie van je blog, daardoor heb je problemen met dan comment posten! Als je in de gaten wilt houden hoe of wat (doe ik ook) kun je beter een moderator functie aanzetten. Ik wil je er wel mee helpen!

    liefs,
    kaatje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. He meid, ten eerste ben je geen zeur hoor! Chemo is geen paracetamolletje, het is helemaal geen wonder dat je van alles voelt en dat je conditie achteruit gaat, je lichaam is heel hard bezig met die chemo. Al je energie gaat op aan dat proces. Geef het nog een paar dagen en dan voel je je met de dag beter. Veel meiden hebben dat hoor, je bent hierin heel normaal. Gewoon rustig aan doen als het nodig is en leuke dingen doen als het kan.

    Dikke knuffel
    Esther (Esmuis natuurlijk weer)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik had heel uitgebreid gereageerd... Maar toen liep ie weer vast op de verificatie... Balen!

    ik zal op de amazones wel reageren morgen!

    knuffel!
    karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @Karin, ik heb woordverificatie uitgezet en berichten moderaten aan. Benieuwd of het nu wel lukt? Ik baal dat je bericht weg is... heb dat zelf ook wel eens gehad en dan lukt het niet om het opnieuw te typen je bent dan de hele motivatie kwijt.....

    @Esther; wat lief!!!! Dank je wel!!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.