quote uit "Keizer aller ziektes";

Ziekte is de duistere kant van het leven, een beklemmender soort burgerschap. Iedereen die geboren wordt krijgt twee paspoorten mee, een voor het koninkrijk der gezonden en een voor het koninkrijk der zieken. En al gebruiken we allemaal het liefst alleen het goede paspoort, toch moet vroeg of laat iedereen, in geval een tijdlang, zich identificeren als burger van dat andere rijk. Bron; Keizer aller ziektes

dinsdag 26 juli 2011

chemo dag 7 klaar!!!

Vandaag veel gedaan; was in de machine en was opgevouwen, boodschappen 150 euro ha ha dus dan wéét je wel hoeveel er te sjouwen was....
Naar de doe het zelf boer, voor houtlijm en naar een meubelzaak voor een kastje onder de tv op mijn slaapkamer. Daarna oedeemtherapie in Hierden. Thuisgekomen 2 laatjes gerapareerd met de gekochte houtlijm en in klemmen gezet.

Zit dus nu moe maar voldaan op de bank......

Jammer genoeg wél 38.1 ondanks al 4 paracetamollen..... spannend of ik het onder de 38.5 hou!!!

Ben by the way héél benieuwd wat mijn maandstonden gaan doen.... als die volgende week in alle heftigheid losbarst, is het onmogelijk dat mijn bloedwaarden het houden!! Ik vind het zooo vreemd dat dáár niet op geanticipeerd wordt? Want; (en dit is lekenpraat hoor!!!) als het toch doorbreekt, dan krijgt mijn lichaam toch een dubbele belasting? En de 10e dag is volgens de oncoloog de dipdag van de leucocyten, als dat samenvalt met mijn "stonden", dan is het toch vragen om problemen????? Ik heb ergens gelezen dat zo'n neulasta injectie enorm prijzig is. Dan kunnen ze dit toch beter voorkomen door de eisprong te stoppen? Of ben ik nou te kort door de bocht?

2 opmerkingen:

  1. Van Neulasta weet ik niets, ik weet alleen dat je je er beter door kan voelen (minder zwak) maar meer weet ik niet. Mn moeder kreeg wel EPO, en bloedtransfusies, maar alleen als je hele extreme menstruaties hebt zal er iets in je bloedwaarden veranderen. (soort bloedarmoede effect)
    Ik weet natuurlijk niet of je de pil slikt of iets vergelijkbaars, dat maakt natuurlijk ook wel wat uit.

    knuf,
    kaatje
    ps; jeetje wat heb je veel gedaan, geniet ervan zolang je je er goed bij voelt (en erna)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi lieffie,

    oepsss geloof me.... extreem is nog een uderstatement....vandaar dat ik me zo'n zorgen maak!!!
    Jeanette

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.