quote uit "Keizer aller ziektes";

Ziekte is de duistere kant van het leven, een beklemmender soort burgerschap. Iedereen die geboren wordt krijgt twee paspoorten mee, een voor het koninkrijk der gezonden en een voor het koninkrijk der zieken. En al gebruiken we allemaal het liefst alleen het goede paspoort, toch moet vroeg of laat iedereen, in geval een tijdlang, zich identificeren als burger van dat andere rijk. Bron; Keizer aller ziektes

vrijdag 15 juli 2011

het aftellen gaat nu wel heel hard

Het aftellen gaat nu wel héél hard! Ik heb net gebeld met het ziekenhuis; maandag mag ik me om 8.00 uur melden voor plaatsing van de porth a cath. Dit is een kastje wat ze gaan plaatsen in mijn borstkas hierop kan het infuus voor de chemo's worden aangesloten. Ik heb zelf gevraagd om zo'n kastje aangezien infusen nogal eens fout gaan bij mij....

Bedankt voor de lieve reacties over mijn beslissing wel/geen pruik! Stom hè? Je zou denken dat haar verliezen nou niet echt een issue is in dit hele gebeuren..... helaas pieker ik daar (en velen lotgenoten met mij) heel erg over. vooralsnog neig ik naar het achterwege laten van zo'n marmot.

Ow jongens; degene die mij kennen weten dat ik al sinds mijn pubertijd "shaking stevens" wordt genoemd vanwege mijn fikse tremor (trillende handen) Lieve help; ik tril nu zo erg dat ik gisteren dus echt mijn glas tijdens het eten niet aan mijn lippen kreeg. Herman heeft er eerst maar een slok uit genomen...... zucht.


Straks gaan Fleur en Dennis weer karten. Tja, wij zijn tijdens de vakantie (net als in Nederland) niet zo van het culturele, maar wat we wel doen; motorcrossen!! en al eerder hebben ze rondjes op de kart gesjeesd. Dit was zo goed bevallen (vooral in de portemonee ahum) dat dit nog maar een keertje herhaalt wordt vandaag.

Gisteren zijn we naar de markt in Vallon pont d'arc geweest. Allemachtig dat mag enige naam hebben; wat een drukte. Je kan daar met gemak 3 uur lopen. En dan nóg ben je niet langs ieder kraampje geweest. Tuurlijk heb ik weer spijt van allerlei aankopen die ik NIET gedaan heb! Dat komt omdat het zoo druk is en zo'n eind lopen naar de auto... dan denk ik dat koop ik straks wel als we naar huis gaan. Maar aan het eind van de rit had ik geen zin om me weer in de massa te storten en ben ik dus met bijna lege handen thuisgekomen. Tuurlijk wél de paarse knoflook uit Lautrec!!! Echt een aanrader véél lekkerder dan de normale die we altijd gebruiken. Twee kettingen, fleur een onwijs leuke jumpsuit, Dennis een mes!!!! En wéér een blouse, armbanden met naam.... ach gewoon de gebruikelijke toeristische frutsels. ha, ha. Bij thuiskomst een tortilla op de bbq verwarmd om gewoon even lekker wat tapas te maken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.