quote uit "Keizer aller ziektes";

Ziekte is de duistere kant van het leven, een beklemmender soort burgerschap. Iedereen die geboren wordt krijgt twee paspoorten mee, een voor het koninkrijk der gezonden en een voor het koninkrijk der zieken. En al gebruiken we allemaal het liefst alleen het goede paspoort, toch moet vroeg of laat iedereen, in geval een tijdlang, zich identificeren als burger van dat andere rijk. Bron; Keizer aller ziektes

vrijdag 29 juli 2011

winkelen

Gisteren met Fleur in Almere gewinkeld. Wow wat was dát gezellig!!! En... super goed geslaagd. Ik wilde namelijk al jaren een kleed kopen bij Riviera Maison. Maar ik vond ze steeds te prijzig. Nu is het geld binnen van de bezinevergoeding van de verzekering voor het op en neer rijden naar Arnhem (bestralen) van dat geld wilde ik iets leuks kopen. Dus nu eindelijk de knoop doorgehakt om zo'n kleed aan te schaffen. Maar omdat die winkels meestal niet zo best te bereiken zijn zag ik daar nogal tegenop zonder mankracht, dus wilde ik het kleed bestellen bij de online shop. Hallo zeg, pffft 74 euri's verzendkosten!!! Ja doeiii daar sleep ik dan wel even voor, toch? Wij dus naar Almere daar zit een Riviera Maison wist ik. Wat denk je? Is het een outlet shop!!!! Kleed kostte maar een schijntje van de winkelprijs en was ietsie duurder dan de verzendkosten. Echt waar. Tja, toen heb ik er maar gelijk 2 gekocht. Kleden worden zooo snel vies bij mij. Blossom ligt erop en natuurlijk die heeerlijke zolen van de werkschoenen van Herman en Dennis. Ja dames mijn mannen doen hun schoenen uit OP het kleed, ze moeten toch zitten om hun schoenen uit te doen??? ha ha da's hun verweer op mijn eeuwige geklaag dat ze hun schoenen bij de deur uit moeten doen. Ik heb de strijd maar opgegeven en koop dus gewoon 2 kleden. hi hi 1 reserve.

Uiteraard hebben we een héérlijk broodje gegeten tussen de middag. Bij een bagel shop. Leek mij een beetje een zweverig winkeltje, maar Fleur wilde er naartoe. Tjonge wat een super goede keus, héérlijk eerlijk gezond eten en goeie muziek op de achtergrond vooral dat op de achtergrond was een verademing, tjonge wat staat in sommige winkels die muziek kei en keihard zeg!!! Ik heb een Bagel met geitenkaas, honing, walnoten en tijm genomen samen met een jus de orange met gember, héérlijk en Fleur nam een brownie met ijskoffie. Gelijk maar een doosje Royal jelly meegenomen, schijnt super gezond te zijn voor de spieren en geeft energie. Dit is gemaakt van speeksel van werkbijen.

Zij geven dit aan hun Koningin zodat die langer leeft. Ok ok het speeksel klinkt minder (blêh) maar het langer leven trekt me wel.

Het resultaat:

3 opmerkingen:

  1. Ohhh, wat heb je een schitterende woonkamer zeg! Zo ruim en licht, en die muur, WOW. En ik ben zooo jaloers op je hond! Heerlijke honden (canadese herder of witte duitse)

    Maar wow die verzendkosten zijn echt belachelijk! Dat had ik ook never nooit gedaan! Heb jij ff mazzel met die outletshop!

    Merk echt in je schrijven dat je hebt genoten, super voor je! (en voor je dochter ook leuk denk ik).

    KNUFFEL!!!
    XOXO
    Kaatje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Blossom is een Canadees (nu) hi hi toen ik hem kocht (9 jr. geleden) heette het ras nog Zwitserse witte herder, maar die naam kreeg geen goedkeuring vandaar dat hij dus een dubbel paspoort heeft. ha, ha laat de pvv het maar niet horen...
    Jeanette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. RoFL, ach, ze is in elk geval wit ;)

    Het zijn geweldige honden! Ik heb 5 jaar honden getraind, en ook de canadees kwam langs, super!

    Maar wat je zei over die APK (op de amazones) heb je gelijk in. Wou dat ze me onder narcose alle mogelijke onderzoeken gaven, scans etc, dan weten we wat er is, het blijft een vraagteken, en wordt steeds erger. Ik heb vrede met een rolstoel oid, maar wil wel weten waardoor... :)

    anyway, tot snel!
    ps; ben benieuwd naar je meningen op mn kaarten! Komen er weer een paar aan van de week!

    Knuffel,
    moi

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.