quote uit "Keizer aller ziektes";

Ziekte is de duistere kant van het leven, een beklemmender soort burgerschap. Iedereen die geboren wordt krijgt twee paspoorten mee, een voor het koninkrijk der gezonden en een voor het koninkrijk der zieken. En al gebruiken we allemaal het liefst alleen het goede paspoort, toch moet vroeg of laat iedereen, in geval een tijdlang, zich identificeren als burger van dat andere rijk. Bron; Keizer aller ziektes

woensdag 3 augustus 2011

groephug.jpg hosted at ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Visit Jeanette62's (my) ImageShack profile

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

2 opmerkingen:

  1. nou jeanette, 't is heel wat wat je te verduren krijgt. Ikzelf mag bestraling overslaan maar moet over 2 weken aan de chemo: eerste 3 FEC (als je dat iets zegt). Ik kreeg een pillenkaart mee tegen van alles en nog wat maar natuurlijk zie ik er tegenop. Vooral dat haarverlies. Ik ga wel een leuke pruik kopen. Het allerbeste met je en ik blijf je volgen,
    groetjes sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Logisch dat je er tegenop ziet Sonja, het is ook niet niks! Ik ken de FEC ook wel, maar kan er je niks over vertellen. Wat krijg je na die 3x?

    Kaal worden is écht erger dan kaal zijn. Vandaag doet mijn haar ook pijn en valt het echt heel erg uit. Maar doordat het al gemillimeterd is ervaar ik dit niet als een drama. Ik ben mezelf helemaal te buiten gegaan aan leuke sjaaltjes en kettingen plus oorbellen. Goede lippenstift erbij doet ook wonderen.

    Enne.... goed de instructie van de pillenkaart lezen. Ha ha, want doordat ik dat fout heb gedaan was ik onnodig ziek de eerste dag.

    Heel veel sterkte!!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.