quote uit "Keizer aller ziektes";

Ziekte is de duistere kant van het leven, een beklemmender soort burgerschap. Iedereen die geboren wordt krijgt twee paspoorten mee, een voor het koninkrijk der gezonden en een voor het koninkrijk der zieken. En al gebruiken we allemaal het liefst alleen het goede paspoort, toch moet vroeg of laat iedereen, in geval een tijdlang, zich identificeren als burger van dat andere rijk. Bron; Keizer aller ziektes

vrijdag 5 augustus 2011

Toeval bestaat niet.... of wel??

Gisteravond had ik even een stevig dip momentje. Ik zei tegen Herman; 'ik voel me net een leeggelopen ballon', op dat moment gaat de deurbel. Herman doet open en vervolgens wordt dit cadeau hem overhandigd. "een lichtpuntje in de duisternis" staat er op de ballon!




Dit kwam wel op een héél goed getimed moment.

Lieve lieve vrienden van me; jullie verwennen me schandalig!!! Ik weet niet wat ik zeggen moet, en ik weet niet waaraan ik dit allemaal verdien!

Het liefst schrijf ik nu; VOORAL DOORGAAN!!! ha ha. Nee hoor geintje, het is gewoon te gek. De bloemenwinkels van Ermelo merken niks van een crisis... ha ha. En de bossen zijn een paar extra bomen kwijt vanwege alle kaarten die ik heb ontvangen. Ik wil jullie even laten weten hoe vreselijk warm dit alles voelt!!!!!

kussen voor iedereen!!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.