quote uit "Keizer aller ziektes";

Ziekte is de duistere kant van het leven, een beklemmender soort burgerschap. Iedereen die geboren wordt krijgt twee paspoorten mee, een voor het koninkrijk der gezonden en een voor het koninkrijk der zieken. En al gebruiken we allemaal het liefst alleen het goede paspoort, toch moet vroeg of laat iedereen, in geval een tijdlang, zich identificeren als burger van dat andere rijk. Bron; Keizer aller ziektes

maandag 31 oktober 2011

opname voor 24 uurs inloop





Goed en slecht nieuws;
Het goede nieuws eerst; leuko's 7!!! Dat is hoger dan toen ik begon met chemo op 8/8....

slechte nieuws; geen bezoek buiten bezoektijd max. 2 bezoekers per bed omdat ik op een zaal lig van 6.... en niet van de afdeling af. Ik mag/kan niet eens zitten op de chemo unit (waar je wél met je man mag blijven) omdat alle stoelen bezet zijn. Zelfs nachtkleding moet al aan omdat de verpleging geen tijd heeft om chemo patiënten te helpen met hun pyama!!!!! Nou ja zeg!!!! Moet niet gekker worden. Maar eigenlijk snap ik het wel hoor... het kwam alleen zo bot over.

Aan de andere kant; kan ik nu eindelijk eens aan mijn boeken beginnen!!! Lijkt me ook wel lekker. Even een dagje rust....... liever op een andere manier natuurlijk maar ik zie ook de positieve kant hier wel van! haha. Geen afwas, geen strijk, hond niet uitlaten, niet koken haha ik ga een dagje op lui!!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.