quote uit "Keizer aller ziektes";

Ziekte is de duistere kant van het leven, een beklemmender soort burgerschap. Iedereen die geboren wordt krijgt twee paspoorten mee, een voor het koninkrijk der gezonden en een voor het koninkrijk der zieken. En al gebruiken we allemaal het liefst alleen het goede paspoort, toch moet vroeg of laat iedereen, in geval een tijdlang, zich identificeren als burger van dat andere rijk. Bron; Keizer aller ziektes

donderdag 5 januari 2012

de schaamschaal

Ik ga iets doen waar ik héél erg over twijfel........... maar....... ik heb besloten dat ik het tóch ga doen!!!! Want een betere motivatie dan de publiekelijke schandpaal bestaat er niet..... ik ga hier verder met posten over mijn dieet pogingen. Hopelijk volgen er alleen succes verhalen! Uiteraard hier en daar gelardeerd met af en toe een stukje kanker controles en operaties.   Tja, dat hoort er gewoon bij. Dit is tenslotte mijn dagboek.....

Hopelijk helpt het mij om deze lijn poging tot een goed succes te brengen door 1x per week de resultaten hier op te schrijven......



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.