quote uit "Keizer aller ziektes";

Ziekte is de duistere kant van het leven, een beklemmender soort burgerschap. Iedereen die geboren wordt krijgt twee paspoorten mee, een voor het koninkrijk der gezonden en een voor het koninkrijk der zieken. En al gebruiken we allemaal het liefst alleen het goede paspoort, toch moet vroeg of laat iedereen, in geval een tijdlang, zich identificeren als burger van dat andere rijk. Bron; Keizer aller ziektes

donderdag 9 februari 2012


Bonjour! haha

Uitzicht vanaf ons balkon; de piste en de lift!! 

Ik kom net terug van een zeer geslaagde wintersport!! Gisteren om 20.00 uur thuis gekomen. Het was Héérlijk! We zaten in St. Martin de Belleville. Het appartement is naast de lift dus beter kan het niet. Zelfs het skiën lukte! En dát terwijl ik AngstHaas no. uno ben ;-) Er waren dagen bij dat ik de afdaling 3x deed!! Wow wat was ik trots.............

Vanmorgen gelijk naar de sportschool. Was eigenlijk gekkenwerk omdat mijn hele huis vol met troep lag. Je kent het wel; vuile was, ski spullen, post etc etc. Maar ik wilde zó graag weten of mijn conditie merkbaar vooruit was gegaan.............

In de sportschool begon ik met wat grond oefeningen; rug en buikspier. Daarna wil ik opstaan; fout!!!! Duizelig!!! Niet normaal..... ik zou zoiets NOOIT laten merken (ik hou niet van die aanstellerij :-0) maar het ging gewoon niet. De hele kamer draaide. Mijn fysiotherapeut vroeg of ik gegeten had. Oepss niet dus.... (ik sla nóóit mijn ontbijt over, maar ik was zó vreselijk druk) kreeg ik van haar een broodje!!!! Ik schaamde me dood. Maar ik bleef duizelig.... bloeddruk gemeten; 150/90. Dus ik mocht niet meer sporten.

Naar huis; ik bleef duizelig. (maar dat ben ik al een paar weken, dat ik niet snel kan opstaan uit bed enzo) Dus de huisarts gebeld.
Huisarts doet wat testjes, kijkt in mijn ogen. Vertrouwd het niet en belt de chirurg. ....... die was aan het opereren maar belt terug...

Belt nou net de chirurg mij; Dinsdag krijg ik een MRI van mijn hoofd!!! Ik vroeg gelijk aan de chirurg waar hij aan dacht. Hij zei dat hij natúúrlijk ook bezorgt was, maar dat hij zich ook héééél erg goed voor kon stellen dat het iets simpels kon zijn als een voorhoofdsholte ontsteking of een griepje of iets dergelijks........ dat de mri alléén is om uit te sluiten dat er geen draakje in mijn hoofd aan het nestelen is..... Ik troost mij met de gedachte dat ik ook misselijk ben!!! Misselijk lijkt me in dit geval gunstig want ik denk niet dat je bij een eventuele uitzaaiing in je hoofd ook misselijk bent. Dát heeft er volgens mij niks mee te maken en daardoor duidt het meer op een griepje ofzo. Toch????????????

Getsie derrie!!!!!! Gisterochtend nog in het ski paradijs. Nu weer op het kanker eiland..............

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.